سخن نخست

از توییتر جمع کردیم رفتیم پارلر اونجا هم تعطیل شد. یه عمر مثل قوم رانده شده  توی زندگی حقیقی کشور و شهر عوض کردم توی مجازی شبکه اجتماعی! 

خلاصه قصه این بود که توییتر شروع کرد به محدود کردن ترامپ و بعدش هم اکانتش رو بست ، من هم راستش نتونستم خودم رو متقاعد کنم که از اون نرم افزار - مادر سانسور دنیا - استفاده کنم . نمی شه ادعای آزادیخواهی کرد و به خاطر چند تا لایک و فالور توی محیط سانسور موند. البته نظر شخصی منه برای کسی حکم صادر نمی کنم . 

هشتگ معنی نداره اینجا ولی #پاینده_ایران







Comments

Popular posts from this blog

ترامپ برنده انتخابات